Acosso policial nas ruas de Compostela no 24 de Julho

Que a dissidência política está perseguida no Estado Espanhol, é algo que vimos denunciando de Ceivar desde que começamos trabalhar lá no ano 2003. Mais umha evidência de que isto é assim, foi a situaçom de acossamento vivida por diferentes militantes independentistas nas ruas de Compostela o passado dia 24 de tarde, chegando a identificar até 4 vezes as mesmas pessoas.

Vários grupos da polícia espanhola à paisana, realizárom de maneira totalmente injustificada identificaçons, cacheios denigrantes, registo de pertenças, roubo de efeitos pessoais…desde as cinco da tarde até às nove e meia aproximadamente, bem a militantes, bem a pessoas que levavam simbologia nacional galega. Até em duas ocasions fechárom a Praça do Pam por umha das entradas.

Depois da manifestaçom juvenil, um grupo de pessoas que levava material após recolher a praça foi abordado por um grupo de polícias que aparecêrom às carreiras por umha rua transversal. Umha das pessoas do grupo foi separada e retida durante três quartos de hora na Rua Algália de Abaixo. O mesmo aconteceu com outros dous jovens, aos quais lhes fôrom requisadas as suas pertenças (duas mochilas nas que traziam a muda para o dia seguinte).

Chega de acossar a militáncia! Fora as forças de ocupaçom! #SpainIsaFascistState

Galiza Contrainfo