Documento auto-responsável para visitas a presas

Publicamos este post devido às últimas novas relacionadas com familiares e achegadas de pessoas presas sancionadas no viagem a cadeia coa escusa de nom respeitar feches perimetrais de diversas cidades do Estado.

Embora polo momento nom tenhamos registro de sancions na Galiza, desde Ceivar acreditamos apropiado achegar um documento auto-responsável que acompanhe o justificante da visita para mostrar no caso de atopar-nos um control policial na viagem à prisom.

Este documento nom é garante de evitar sançons namentres nom exista um ponto específico do estado de alarme que reflita, sem sombra de dúvida, como causa justificada as visitas às presas, mas consideramos que pode ajudar a explicar os motivos da viagem de forma clara e que agilize o momento de tensom que se pode dar num control de estrada.

O documento podem-se descarregar nos seguintes enlaces em formato .odt e .pdf.:

Ademais de levar este documento preenchido é necesário levar um justificante da cita prévia da visita que se pode obter em https://citaprevia.institucionpenitenciaria.es/cita-previa-publico/

Se por algumha razom nom se pode pedir a cita por internete (pode ser que nom reconheça o NIS ou inabilitem o serviço) há que chamar diretamente a prisom, pedir a visita e solicitar que fagam chegar o justificante por fax ou por mail.

Também aconselhamos que à saída da visita na cadeia pedir na prisom justificante de ter estado alí visitando para a viagem de regresso.

Agradecemos achegas a este documento ou que nos contes a tua experiéncia se te param de caminho à cadeia assim como denuncias de sançons através do nosso correio ceivar@ceivar.org.