Concentraçons solidárias em defesa dos direitos d@s pres@s independentistas galeg@s

cartaz06_webDe novo esta sexta feira voltamos sair às ruas seguindo a convocatória em defesa dos direitos das/os presas/os independentistas galegas/os. Além de ser umha data de por sim assinalada no nosso calendário para as/os solidárias/os, o 26 de Junho tem umha conotaçom relevante: comemóra-se o

A Convençom de Viena procura impedir absolutamente o emprego de torturas por parte dos Estados sem admitir excusas nem situaçons extraordinárias. O Tratado referente a “Torturas  ou outros tratos ou penas crueis, inhumanas ou degradantes” foi assinada e ratificada polo Estado Espanhol em 1990 e entrou em vigor em 1991. Pola contra, a praxe torturadora do Estado Espanhol é umha constante que nom se pode ocultar por mais tempo. Numerosas organizaçons galegas e internacionais como Amnistía Internacional ou o Tribunal Europeio de Direitos Humanos alçárom já a sua voz contra a constância mais que provada da tortura em comisarias e centros penitenciários a cargo do Ministerio del Interior.

No caso das/os presas/os independentistas galegas/os há umhas semanas recolhiamos o testemunho do preso independentista Antom Santos que foi golpeado até a saciedade na prisom de Dueñas (Palencia). Mas nom é o único. Durante as últimas detençons a militantes independentistas existírom declaraçons de maus tratos físicos e psíquicos durante os deslocamentos à Audiencia Nacional e nos próprios calabouços.

Chegou a hora de que remate esta prática detestável mas também que a sociedade galega tenha plena consciência dos atentados contra os Direitos Fundamentais que acomete o Estado Espanhol.

DIA 26 DE JUNHO

BURELA: Praça do Concelho às 20h30
COMPOSTELA:  Porta do Caminho às 20h30 + Filme “Ciutat Morta” no C.S A Gentalha do Pichel às 21h30 (organizado por Ceivar)
CORUNHA: Cantóm Obelisco ás 20h30
FERROL: Praça do Concelho às 20h00
LUGO: Praça Maior às 20h30
OURENSE: Praça do Ferro às 20h30
PONTE VEDRA: Praça da Peregrina às 20h00
VIGO: Marco (rua Príncipe) às 20h00 + Mosaico contra a Tortura (organizado por Ceivar)
PONTE-AREIAS: Diante do Concelho às 21h00
RIANXO: Praça de Castelao 20h30