Jornadas anti-repressivas na Revira o 1 de Junho

Publicamos a continuaçom a informaçom enviada a caixa de correio de Ceivar sob as jornadas anti-repressivas que organiza o centro social Revira o próximo sábado 1 de Junho em Ponte-Vedra. O local social está sito na rua Gonzalo Gallas, 4 rés-do-chao.

antirrep1_webA repressom contra os movimentos sociais e ativistas nunca dessapareceu no Estado Espanhol. Os nossos direitos e liberdades continuam ameaçados e vulnerados, como consequência da ilegítima reforma do régime político. Só os que nom se movem nom sintem o som das suas cadeias.

Para profundizar neste fenómeno e nos múltiplas formas de coibir, perseguir e conter a vontade popular, imos realizar umhas jornadas antirrepressivas o vindouro sábado 1 de junho, a partir das 21 horas no nosso Centro Social. Contaremos com a experiência de diversas organizaçons, duas galegas dedicadas à defesa dos direitos dos prisioneiros políticos e à defesa dos direitos e as liberdades, dum representante do sindicalismo andaluz, também golpeado pola repressom, e o testemunho dumha ex presa política galega:

Intervenhem:

-Francisco León (militante do Sindicato Andaluz de Trabalhadoras/es (SAT)
-Represente da Plataforma Que voltem a Casa
-Represente de Esculca
-Xiana Rodrigues (ex presa política galega)