[Atualizado] Assembleias informativas em Burela, Ginço e na Guarda do juízo a independentistas do 24 e 25J na AN

24J_fuscalho_webTrês novas comarcas somam-se as oito que já celebrarom assembleias informativas abertas a semana passada para informar do juízo que o próximo 24 de Junho começa na Audiência Nacional contra quatro militantes independentistas, Maria Osório, Antom Santos, Eduardo Vigo e Roberto Rodrigues.

Hoje, sexta-feira 7 de Junho, o centro social O Fuscalho da Guarda, tem agendada umha palestra informativa às 20h. Depois, às 22h, às pessoas que integram este coletivo organizam umha ceia solidária com opçom vegana para a que é necessário inscrever-se previamente.

No domingo 9 de Junho, será Aguilhoar, o centro social de Ginço de Límia, o que acolha mais umha assembleia informativa do processo do 24 e 25J contra o independentismo. Esta assembleia está marcada para as 20h.xebra

O recém estreado local da associaçom cultural Xebra! de Burela acolherá na quinta-feira 13 de Junho umha assembleia aberta às 19h. Após a juntança, haverá petiscos solidários.

Se estas interessad@ em realizar umha assembleia informativa deste juízo político na tua comarca ou centro social, podes contactar com Ceivar enviando um correio ao nosso endereço eletrónico: ceivar@ceivar.org.