XV Cadeia humana pola liberdade das presas independentistas galegas

O próximo 24 de julho às 18:00h da tarde na Praça da Galiza, Ceivar convoca a XV Cadeia pola liberdade das presas independentistas galegas.

Este ano, estamos de aniversário, som já 15 anos os que levamos saindo à rua de mãos dadas, exigindo a liberdade das presas e presos independentistas galegos, e estendendo esse berro de liberdade e solidariedade a todos os povos em resistência.

Cadeia Humana

A Cadeia Humana é por excelência o ato reivindicativo anual no que se exigem a absoluçom das independentistas galegas presas, e a suspensom das estratégias de extermínio carcerário de quem se encontra presas por participarem no processo de emancipaçom nacional e social da Galiza. Assim mesmo é também o momento no que, mão com mão, se tece a rede de solidariedade que consegue visibilizar às presas independentistas da Galiza e denunciar as ilegalidades e ilegitimidades que estám a sofrer nas prisons espanholas.

A dia de hoje as presas independentistas galegas estám repartidas entre as prisons de Teixeiro e da Lama, situadas em território galego.

Jantar e brinde

De Ceivar queremos celebrar os 15 anos da Cadeia Humana com um jantar-convívio vegano no CSOA ESCÁRNIO E MALDIZER (rua Algalia de Riba 11) e coas seguintes atividades:

  •     12:30 – Sessom vermute con Sapoconcho sem Poncho
  •     14:00 – Jantar Vegano. EMENTA: Gaspacho,  Fideuà e Sobremesas variadas
  •     Remate cum brinde pola XV Cadeia Humana pola Liberdade das Presas Independentistas

O preço é de 10€ para adultas e de 5€ para as crianças menores de 14 anos para o que hai que anotarse previamente na loja do web de ceivar: ceivar.org/loja/ , antes do día 22.

Também agradecemos que se faga a transferência do preço do jantar ao anotar-se.

Liberdade independentistas!
Amnistia Total!
Viva o Dia da Pátria!