Jornada solidária em Compostela com as encausadas pola ocupaçom da Sala Iago

salaiago cartazA próxima quinta-feira dia 16 de Março, o centro social okupado Escárnio e Maldizer acolherá as atividades, que se celebram tres despois do juizo na passada segunda-feira. Começará com umha palestra informativa às oito da tarde, e continuará com concertos a partir das 21:30, onde atuarám Bigote Mix e Convidadas, O Leo e Arremecaghona e Sapoconcho sem Poncho.

No juizo, a passada segunda, as doce acusadas pasarom polos banquinhos dos julgados de Fontinhas com diferentes petiçons penais. Dúzias de pessoas ficamos ás portas em solidariedade com as encausadas.

Cumpre relembrar o que aconteceu na Sala Iago, que a dia de hoje permanece fechada no casco velho de Compostela. O espaço estivo aberto por seis dias e repleto de atividades, graças à sua ocupaçom por parte dum grupo de pessoas que decidirom, contra o negócio inmobiliário, recuperar e reabrir o local para a cultura livre e a autogestom. Poucos dias depois, um desproporcionado despregamento de antidistúrbios procedeu ao despejo das pessoas e ao feche do espaço para devolve-lo à ruina.