Mais de 800.000 euros para o “Día de la Fiesta Nacional”

desfileEssa será a cifra que o Ejecutivo de Madrid publicou como o orçamento destinado para festejar o vindeiro 12 de Outubro o “Día de la Fiesta Nacional”. Por volta de 3.400 militares e guardas civis assim como 48 carros nom blindados e toda a parafernália que envolve este evento, terá um gasto de tal magnitude. Ainda assim este cómputo nom recolhe o custe que terá a exibiçom aérea das 53 aeronaves que planearám sobre a capital de Espanha já que o Ministerio de Defensa mencionou que essas horas de voo já estavam programadas.

Num ano mais no que se sigue questionando “la unidad de España”, no dia de ontem o monarca Felipe VI acudia por primeira vez à Eurocámara fazer um alegato neste senso. As suas declaraçons, como o artigo 8 da Constitución e a praxe de destino das partidas orçamentais evidenciam a clara vontade de defender essa “unidad” mediante a repressom.

216 milions de euros em quatro drons

Continuando nessa linha, hoje era pública a compra de quatro drons que efetuou Espanha a EE.UU e cujo custe ronda os 216 milions de euros. Segundo informou a estadounidense Agencia de Cooperación en Seguridad del Departamento de Defensa (DSCA), o governo de Rajoy considera imprescindíveis esses aparatos para “seguridad nacional, misiones de mantenimiento de la paz, contrainsurgencia y operaciones antiterroristas”.

Ainda assim nom se trata somentes dos 216 milions de euros já comprometidos se nom que estas quatro máquinas requerirám um investimento a maiores de 171 milions de euros mais nos vindeiros cinco anos segundo o plano plurianual.

A estas alturas cumpre lembrar que namentres se recortam em serviços básicos como a Educaçom, a Sanidade, a pensom das pessoas maiores, Emprego, etc, é em armamento onde gastam o dinheiro. Cada verao o Ministerio de Defensa dirigido por Morenés solicita entre 800 e 1.000 milions de euros de créditos extraordinários para gastar em armas com dévedas que se vam aqumulando cada dia.