Este 8 de Março nom estamos todas!

DSC07426Passadas as doze do meio-dia partia da estaçom de comboios da capital galega a mobilizaçom deste 8 de Março que levou como legenda “Feminismo para avanzar. Todas xuntas nunha mesma loita”. Centos de pessoas marchárom polas ruas de Compostela numha jornada na que nom faltou a música, as reivindicaçons, os sorrisos e algumha pequena sabotagem contra empresas que atentam contra as mulheres.

Com numerosas bandeiras lilás e faixas em mao fôrom as mulheres as que tomárom os caminhos e praças da cidade compostelana para cargar contra todos os tipos de opressom aos que submetem a Igreja, os partidos políticos dominantes e o capital a mais da metade da populaçom do nosso País. Berros em demanda do aborto livre e gratuito, pola dignidade dos salários e pola soberania sexual fôrom algums dos que se puiderom escuitar. Também com diversos instrumentos confecionados por elas mesmas retumbárom as paredes dos edificíos por onde passavam levando a alegria reivindicativa a todos os pontos. Do mesmo jeito, algumhas entidades bancárias, centros de cirurgia estética e multinacionais de roupa recebérom ovos de pintura como sinal de desaprovaçom ante os prototipos de mulher imposta e o capitalismo feroz.

Pola sua banda, o Organismo Popular Anti-repressivo CEIVAR estivo presente na convocatória entre as assistentes e despregando umha faixa na que se lembrava de um jeito especial à presa independentista Maria Osório. “Nom estamos todas, faltam as presas. Maria Osório liberdade” era a consigna e que foi saudada com um forte clamor ao passo da manifestaçom na Praça da Galiza.

A marcha rematou em Praterias onde se deu leitura aos manifestos cargados de raiva pola desigualdade real que atenta contra todos os aspeitos cotiás da vida das mulheres; o coidado das crianças e anciáns, a precariedade laboral, a carência em tratamentos sanitários, o direito a decidir, etc. Nom obstante também houvo de novo um espaço para a poesia, para a música e para continuar la luita feminista o restantes 365 dias do ano.

*Mais imagens nas nossas redes sociais