Aprovado no Congreso o Estado Policial que ampara a Lei Mordaça

1418329183056fedz-diaz-mordaza-galc4O Partido Popular aprovou em solitário no Congreso a Ley Orgánica de Seguridad Ciudadana fronte aos demais grupos parlamentários. O PP justifica esta normativa alegando que com a sua entrada em vigor, o legítimo protesto da cidadania “será aún más libre ya que no habrá lugar para los violentos, además las intervenciones policiales serán siempre graduales y proporcionales”.

Com esta alegaçom o PP defendeu o projeto de lei também conhecido como Lei Mordaça e, empregando a sua maioria absoluta com o único apoio de Unión del Pueblo Navarro (UPN), dava-se luz verde no Congreso. A votaçom saldou-se com 181 votos a favor e 141 em contra.

Os argumentos esgrimidos polo PP nom convencérom nas bancadas da oposiçom nem às pessoas que ocupavam as cadeiras do público. Durante a intervençom do popular Conrado Escobar, um grupo vinculado ao 15M cantou os versos de La canción del pueblo do musical Los Miserables. Imediatamente fôrom despejados do pleno e o deputado de Izquierda Plural, Enrique Sixto, apelou ao Presidente do Congreso: “¿No le gusta? Pues sólo están protestando”.

Agora o projeto irá até o Senado onde se dá apertura dum novo processo de enmendas mas com a maioria que ostenta o Partido Popular presume-se que em Fevereiro de 2015 a Lei Mordaça seja aprobada definitivamente.

Quatro soldados espanhóis arrestados por difundir imagens de práticas anti-distúrbios1418335218437disturbiosc4

Namentres a Lei Mordaça era passava o filtro do Congreso, quatro soldados do Regimiento de Caballería Ligero Acorazado Lusitania nº8 com sede em València fôrom arrestados em relaçom à difusom no mês de Novembro de videos e fotografias nas que se observa aos militares praticando técnicas anti-distúrbios.

Os soldados permanecerám arrestados entre três e seis dias embora nom há constância de que estes exercícios estejam considerados como secretos, de facto o Ministerio de Defensa, declarou que estas práticas som habituais. De ser certa esta informaçom nom se compreende por tanto a preocupaçom gerada no Gobierno Español por este motivo nem a sançom aos militares.