Jornadas comemorativas do Dia Internacional de Apoio @s Pres@s Polític@s

cartaz_dia_internacional_de_apoio_s_press_politis_2013_web_miniA próxima quarta-feira, 17 de Abril, celebra-se o Dia Internacional de apoio aos Presos e Presas Políticas, umha jornada para reivindicar os homes e mulheres presas por participarem nas luitas pola liberaçom nacional e social que se livram em todo o Mundo e denunciar os regimes de isolamento, dispersom e tortura aplicados por Estados como o espanhol para exterminar @s pres@s polític@s e debilitar as organizaçons e movimentos de que estes fam parte inseparável.

De Ceivar vimos comemorando esta data desde o 2008 e um ano mais organizamos umhas jornadas para socializar a situaçom dos presos e presas políticas galegas, reforçar o tecido sócio-político da solidariedade e denunciar permanentemente os responsáveis da repressom e a vulneraçom de direitos dos nossos presos e presas ante a sociedade galega.

concerto_III_compos_20130419_webEstas jornadas daram começo a sexta-feira 19 de Abril com o III Concerto Solidário em Apoio as Presas Independentistas no centro social compostelano da Gentalha  do Pichel. O concerto, que está agendado para as 21h, contará coa participaçom do grupo de punk-rock de Ponte d´Eume ARENGA, a banda de hip-hop de Ponte Areas REBELIOM DO INFRAMUNDO e o beatbox-ragga de Cerzeda GENDEBEAT. O preço é de 4€ e haverá empadas e guiso a preços populares.

O ato central das jornadas será o sábado 20 de Abril com a realizaçom de umha Marcha a prisom de Villabona (Asturies) na que colabora o organismo anti-repressivo popular asturiano Sofitu. A concentraçom diante da cadeia onde atualmente se encontra sequestrado o preso independentista galego detido em Janeiro deste ano, Hadriám Mosqueira Paços “Senlheiro”, terá lugar às 13:00h.

Como remate das jornadas celebrará-se um ato de convivio com os coletivos e pessoas solidárias asturianas no Centru Social Sestaferia (R/ Joaquín Alonso Bonet, 3) de Xixon que consistirá num jantar, marcado para às 15:00h, e umha palestra sob a situaçom repressiva atual na Galiza às 17:00h.

É preciso anotar-se antes da próxima quinta-feira 18 de Abril a través do correio nacional ceivar@ceivar.org ou dos responsáveis das comarcas ativas do organismo anti-repressivo Ceivar, para poder participar no jantar do sábado e gerir a viagem à Marcha com o mínimo número de carros.

Como sempre, de Ceivar fazemos um chamamento a difundir e participar nestas jornadas de denúncia e solidariedade com @s pres@s polític@s galeg@s.