Impidem “vis a vis” com o preso independentista Santiago Vigo

Santi_Vigo_Dominguez_copia-webO preso independentista Santiago Vigo, está a cumprir esta semana unha sançom, pola qual nom lhe é permitido sair ao patio com o resto de presos do módulo, e ademais só o pode fazer duas horas diarias.  A raiz desta medida sancionadora está na negativa do militante galego a compartir cela com presos sociais, exigindo o seu direito a dispor dumha cela individual, como reconhece a propria legislaçom penitenciária. Esta reivindicaçom, entre outras, unido à sua condiçom de prisioneiro politico, fai que Instituciones Penitenciarias lhe aplique o primeiro grao, um regime de reclussom mais estrito.

O preso e a sua familia tinham autorizada a realizaçom dum “vis a vis” para o dia de hoje às tres da tarde. A meia manha, a direcçom do centro comunicava-lhe ao militante a decissom de proibir a comunicaçom.

Dizer que isto é umha arbitrariedade, nom contemplada no reglamento penitenciário. Ademais habitualmente aos presos sancionados, permitese-lhes realizar normalmente as suas comunicaçons, o qual demostra novamente, a excepcionalidade do tratamento aplicado aos militantes independentistas nas prissons espanholas.

Derivado desta decissom, comunicada a última hora pola prisom, a familia do preso, viu-se obrigada a voltar à terra, quando se atopavam a meio caminho da cadeia.

Denunciamos esta nova arbitrariedade cometida contra os nossos presos, e também a clara vontade da prisom de estender este castigo ao seu círculo familiar e afetivo, comunicando umha decissom  tomada previamente excasas horas antes da comunicaçom.

Anunciamos a apresentaçom de umha denúncia contra a direcçom do centro penitenciario “La Moraleja” pola irregularidade cometida.

A trajetória em prisom dos combatentes galegos, demostra que a política penitenciária dirigida a dobrega-los esta abocada ao fracaso. Animamos umha vez mais a estender a solidariedade ativa com os presos independentistas e a denúncia constante da repressom espanhola.

CONTRA A REPRESSOM, SOLIDARIEDADE!!!
LIBERDADE PATRIOTAS!!!