Telmo em liberdade após dous anos de sequestro

telmo_webO recurso apresentado polos advogados de Telmo Varela permitiu que Telmo fora posto em liberdade na tarde de ontem, quarta-feira 6 de Março, por ter já cumprido dous anos em prisom dos quatro anos de condenaçom por “tença de explosivos” aos que foi sentençado num juízo político cheio de irregularidades celebrado em Vigo a começos de Fevereiro deste ano.

Telmo Varela foi detido o 10 de Março de 2011 sob acusaçom dum ataque ao INEM acontecido em 2010 e permaneceu em prisom preventiva passando polos cárceres de A Lama e posteriormente dispersado a Dueñas (Paléncia) e Topas (Salamanca).

Telmo manifestou a saída da cadeia de Topas (Salamanca), por via telefónica ao Galizalivre, a sua “imensa alegria”, pola sua posta em liberdade , sinalando também a “tristura por deixar a outros companheiros presos políticos galegos, que nom podem volver a casa ainda, e é por isso que a loita tem que continuar”.

Desde este portal anti-repressivo queremos expressar a nossa alegria e parabenizar ao Telmo e aos seus pola sua volta à Terra.