110276-crumpled-paper-icon-social-media-logos-rss-cube

20180826Este mês de Agosto saimos novamente à rua em defesa dos direitos das presas independentistas, mas desta volta com umha concentraçom única em Boiro. O domingo 26 de Agosto reinvindicaremos os direitos como presas políticas de Maria, Edu, Raúl e Teto na zona de embarque do Porto de Cabo de Cruz às 11:00h, antes de dar começo a competiçom de trainhas da Eusko Label Liga.

Os pontos que o Coletivo de Presas Independentistas Galegas reclama som: O reconhecimento da sua condiçom de prisioneiras políticas, o fim da política criminal de dispersom penitenciária, o reagrupamento dos membros do coletivo numha mesma prisom em território galego, o cessamento do regime de reclusom nos centros de menores e a melhora geral das condiçons de vida no encerro.

Animamos-vos a participar desta convocatória e aproveitar esta jornada como um convívio entre as solidárias que durante todo o ano nos concentramos a última sexta de cada mês nas comarcas do País.

Participa e difunde!

 

XI cadeia humana 20181724Este 24 de Julho novamente convocamos desde o organismo anti-repressivo Ceivar a cadeia humana pola Liberdade, o ato reivindicativo anual no que se exigem a repatriaçom d@s independentistas galeg@s pres@s, a suspensom das estratégias de extermínio carcerário e a liberdade de quem se encontram desterrad@s por participarem no processo de emancipaçom nacional e social da Galiza.

Assim mesmo é também o momento no que, mao com mao, se tece a rede de solidariedade que consegue visibilizar às presas independentistas da Galiza e denunciar as ilegalidades e ilegitimidades que estám a sofrer nas prisons espanholas.

A XI Cadeia humana pola liberdade d@s pres@s independentistas terá lugar o dia 24 de Julho às 18:30 horas na Praça da Galiza, em Compostela.

Depois haverá umha ceia solidária às 21h na Gentalha do Pichel (prega-se confirmar no 628 364 949)

Faz parte da cadeia humana!

A nossa solidariedade é imparável!

 

 

galheira patria 20180713Esta sexta-feira 13 de Julho às 20:00h participamos junto a Esculca num faladoiro  co título de "Estado antidemocrático: Persecuçom política na Galiza" na que faremos um repasso e debatiremos sobre as últimas actuaçons repressivas do Estado contra a dissidéncia política na Galiza.

Esta atividade fai parte da Festa da Pátria que o centro social "A Galheira", sita na praça de Sam Cosme, organiza para celebrar o 25 de Julho em Ourense.

Ademais do faladoiro estam programadas umha petiscada às 21:30h e o concerto de Roberto Sobrado Grupo às 22:30h.

 

20180706 faiscasEsta sexta-feira 6 de Julho, o Local Social Faísca de Vigo (rua Toledo nº9) organiza umha jornada solidária de RAP com CEIVAR co motivo de denunciar a repressiom que os movimentos sociais e as militantes da Galiza vimos sufrindo por disidir deste sistema corrupto.

A jornada dará começo às 19:00h e contará coas actuaçons solidárias de Darío [GHZ], Ann Trash, Flow do Toxo, Montxo e Solinho e, para rematar a festa, DJ Sapoconcho sem poncho. Para quem quer participar também haverá um micro aberto.

Animamos-vos a participar, pois o recaudado irá destinado para ajudar economicamente a pagar as multas que lhe impuserom às companheiras do organismo antirrepresivo a finais do Setembro passado numha manifestaçom por portar umha faixa em favor das presas independentistas.

 

20180629 concEste mês de Junho saimos novamente à rua entre as 20:00h e as 20:30h desta sexta-feira, em defesa dos direitos das presas independentistas. Os pontos que o Coletivo de Presas Independentistas Galegas reclama som: O reconhecimento da sua condiçom de prisioneiras políticas, o fim da política criminal de dispersom penitenciária, o reagrupamento dos membros do coletivo numha mesma prisom em território galego, o cessamento do regime de reclusom nos centros de menores e a melhora geral das condiçons de vida no encerro. As convocatórias teram lugar em:

Compostela: 20:30h na praça do Toural

Vigo: 20h no Marco (rua Principe)

Lugo: 20:30h na Praça Maior

Burela: 20:30h na Praça do concelho

Ponte Vedra: 20:30h na Praça da Peregrina

Participa e difunde!

 

mapadispersionFai uns dias o presidente espanhol, Pedro Sanchez, anunciava na televissom q estava disposto a modificar a política penitenciária. Isto reafirmou-se esta semana durante umha conversa informal com uns jornalistas, durante a qual, comentou que os primeiros pres@s que seram achegados ou trasladados diretamente a Euskal Herria seram os gravemente enfermos e @s maiores de 70 anos ( q seriam perto de 40 na atualidade).

O processo será individual, nom só se avaliará o estado de saúde e a idade, senom q se terá em conta que sexam pres@s com a maior parte da condena cumprida, q nom tenham delitos de sangue, e com penas curtas ou medianas

Presos políticos catalans

O ministro de interior Grande-Marlaska, também respaldou nestes dias o traslado a Catalunha dos presos políticos catalans, detidos e encarcerados durante o proces, sempre q o autorice Pablo Llarena, juiz do Tribunal Supremo.

 
Mais artigos...
Teimudamente Alçadas!
teimudamente_alzadas
Manual de Segurança para Ativistas
manual_segurana_2015
O Teito é de Pedra
mostra_capa
Lei de Segurança Cidadá
LSC_2014web
Endereços d@s Pres@s

raul_web

maria2014_web

edu_web

teto_web

Atópanos nas redes sociais



feisbuk

banner_numero_conta_2014