110276-crumpled-paper-icon-social-media-logos-rss-cube

tortura-Exposicin-el-13-de-febrero-de-2011-en-Irua-en-el-Da-contra-la-Tortura.-Las-fotos-simulan-torturas-relatadas-por-detenidas-EkinklikA umha resposta no Congreso, o Ejecutivo de Mariano Rajoy negou-se a dar publicamente os dados de quantas denúncias por torturas e maus tratos levam-se produzido no Estado Espanhol nos últimos 35 anos. Igualmente nom tivo vontade de clarificar quantos polícias tenhem sido condenados por estes factos e a quantos se lhes tem indultado após ser condenados.

A resposta do Governo Espanhol limitou-se a dizer que o Sistema Estadístico de Criminalidad recopilou 129 casos de tortura por Fuerzas y Cuerpos de Seguridad del Estado desde o ano 2000 e que estas forças “llevan a cabo sus funciones bajo el más estricto cumplimiento de la legalidad vigente”.

O obscurantismo do Governo Espanhol é realmente grave especialmente ao ter em conta que no último informe da Coordinadora para a Prevençom e Denúncia da Tortura (CPDT) denunciara 6.621 casos nos últimos dez anos. A isto engadiriam-se as seis condenas do Tribunal Europeio de Direitos Humanos (TEDH) ao Estado Espanhol por nom investigar casos de torturas.

Desde o Organismo Popular Anti-repressivo CEIVAR queremos umha vez mais deixar constáncia da existência confirmada desta praxe com as/os ativistas sociais e políticas/os e também com as/os presas/os independentistas galegas/os. Assim mesmo nom podemos sair da nossa indignaçom ante a falta de credibilidade que mostra a Justiça Espanhola ante estes e muitos outros casos de tortura, o que ubica aos magistrados como cúmplices da mesma.

Sistomático é que no Estado Espanhol nom exista por parte do Governo um mínimo seguimento a esta grave vulneraçom de Direitos Humanos e que nom haja comités de investigaçom para a tortura quando Espanha já foi denunciada numerosas vezes por este assunto por organismos internacionais. A clara lógica indica a vontade de perpetuar a tortura e a impunidade de quem a pratica.

 
Teimudamente Alçadas!
teimudamente_alzadas
Manual de Segurança para Ativistas
manual_segurana_2015
O Teito é de Pedra
mostra_capa
Lei de Segurança Cidadá
LSC_2014web
Endereços d@s Pres@s

1 920422340620189774

raul_web

maria2014_web

edu_web

teto_web

Atópanos nas redes sociais



feisbuk

banner_numero_conta_2014