110276-crumpled-paper-icon-social-media-logos-rss-cube

jpg6Várias localidades do País levárom a cabo no dia de hoje umha mobilizaçom em defesa do ensino “público popular, científico, antipatriarcal e galego” e em protesto contra a nova reforma que pretende implementar o Ministro de Educación, José Ignacio Wert. O novo modelo educativo proposto por Wert é a “Estrategia Universitaria 2015” que polo de agora já consiste em reduzir as carreiras universitárias a três anos e dous anos mais complementários de máster. Ademais do sistema privatizador existente a dia de hoje, engadiriam-se maiores custes para acadar o título universitário devido a que os másters tenhem um preço elevado.

Intimidaçons desde primeiras horas

Além ter notificada a convocatória, desde primeiras horas da manhá tanto em Compostela como em Vigo, a presença policial ubicou a ambas cidades num Estado policial. Na cidade olívica fôrom incontáveis o número de grileiras e de efetivos policiais que desde bem cedo sitiárom ao estudantado. As identificaçons, revisons de mochilas, palavras fora de lugar e o permanente seguimento com ameaça de carga policial fôrom umha constante incluso após rematara a mobilizaçom. Também nesta cidade um helicóptero encarregou-se de “vigiar” o percorrido.

Em Compostela o acontecido foi semelhante. Na Porta Fageiras e na zona velha houvo registros e identificaçons no meio dum desmedido despregue policial. Na localidade de Cee igualmente reportárom-se identificaçons diante do Concelho onde estavam concentradas/os as/os estudantes.

“Menos polícia, mais Educaçom”

Este berro puido escuitar-se em muitas das manifestaçons desta manhá. O desproporcionado envio de polícias às ruas galegas é representativo da grave situaçom repressiva na que o Governo Espanhol quere pôr a todas/os aquelas/es que demandam ums direitos legítimos.

Em dias passados durante o juízo a sete estudantes de Ourense, o sistema judicial já pretendeu desmobilizar mediante as sançons e o medo a quem pretendiam secundar no dia de hoje a greve. Igualmente, mediante a repressom, tentárom atemorizar às/aos que decidírom acudir. Nom obstante, braço a braço, as ruas do País voltárom estar ateigadas de dignidade e de futuro.

 
Teimudamente Alçadas!
teimudamente_alzadas
Manual de Segurança para Ativistas
manual_segurana_2015
O Teito é de Pedra
mostra_capa
Lei de Segurança Cidadá
LSC_2014web
Endereços d@s Pres@s

raul_web

maria2014_web

edu_web

teto_web

Atópanos nas redes sociais



feisbuk

banner_numero_conta_2014