CEIVAR começa campanha de segurança informática

vigilancia_internetNo Organismo Popular Anti-repressivo CEIVAR estamos sempre prontos para responder à repressom e mitigar os seus efeitos pessoais e políticos… mas preferimos que nom chegue a acontecer! Para isso cumpre agir com as devidas precauçons, levando sempre em conta que nom vivemos numha democracia senom num estado de exceçom cada vez menos dissimulado. Especialmente aqueles que nos dedicamos à luita política. Hoje em dia as ferramentas de Espanha para nos controlar e punir som mais ofegantes que nunca. Felizmente, também temos novos recursos para as combater. Todo consiste em saber empregá-las.

Umha parte da vantagem do Estado é a nossa insuportável transparêcia à sua olhada. Resultado da enorme penetraçom das tecnologias nas nossas relaçons sociais, quase toda a nossa vida pessoal e atividade política pode ser monitorizada por um simples computador. Sabemos que este processo nom tem volta atrás para a maioria de nós: nom vamos deixar de usar internet, nem os telemóveis, nem as redes sociais. Isso significa que os nossos inimigos vam ter muito mais fácil seguir-nos a pista que aos nossos pais e maes, ou aos nossos avós. Mas há maneiras de contra-restar parcialmente essa “nudez”: meios informáticos que nos restituem algo da opacidade perdida.

Nos últimos anos a espionagem por parte dos Estados tem saído à luz, ao menos em parte. Os programas da NSA para revisar todos os correios eletrónicos e telefonemas, a entrega indiscriminada de dados por parte de Google, Facebook, Microsoft e outras corporaçons… Ninguém pode fingir ignorar que está sendo escuitado cada vez que escreve um correio, fala por telefone ou escreve numha rede social.

Para quem luita, para quem se converte em inimigo dos serviços de inteligência, a necessidade de privacidade é urgente. Dela dependem, muitas vezes, as possibilidades de eludir a repressom.

Como contribuiçom aos esforços por manter a privacidade dos galegos e galegas, o organismo popular anti-repressivo Ceivar começa agora umha campanha de formaçom e difusom de várias ferramentas informáticas para a proteçom das comunicaçons. Esta campanha consistirá nas seguintes atividades:

1. Publicaçom em internet de vídeo-tutoriais para o uso seguro de computadores e telefones.

2. Abertura de umha “oficina de atençom” por e-mail para resolver dúvidas relativas a estes temas.

3. Convocatória de obradoiros abertos e públicos.

4. Assesoramento a organizaçons e coletivos.

Vídeo-tutoriais

Vamos explicar polo miúdo, de forma singela e acessível, como se conseguem os seguintes objetivos:

-Cifrar o computador, tanto o disco rígido completo, como pastas, ou arquivos. Desta maneira garante-se que um computador (ou um arquivo) roubado, extraviado ou requisado nom pode ser aberto por terceiras pessoas.

-Instalar programas corta-lumes e antivírus, que impedem a outras pessoas entrar no nosso computador sem que demos por isso.

-Empregar a rede Tor, que permite umha navegaçom anónima e segura na internet.

-Cifrar os correios eletrónicos, para que só os poda ler a pessoa destinatária

-Empregar ferramentas para chat, telefone e vídeo-conferência de forma cifrada e anónima.

Oficina de atençom

Qualquer pessoa que tenha dificuldades na instalaçom dos programas referidos nos tutoriais, ou que tenha dúvidas sobre a segurança em geral, pode fazer consultas anónimas no correio informatica_ceivar@riseup.net. Umha equipa de militantes de Ceivar tentará resolver essas dúvidas.

Obradoiros

Nas próximas semanas e meses convocaremos obradoiros abertos nas cidades, aos que qualquer pessoa poderá assistir com o seu computador ou telefone, e nos que se instalarám os programas necessários e se ensinará a empregá-los.

Assesoramento

Oferta às organizaçons populares de todo tipo para impartir formaçom neste tema. Qualquer organizaçom poderá pedir assistência a Ceivar, que se compromete a dá-la com total discreçom, seja na realizaçom de obradoiros internos, seja formando alguns dos seus membros para que eles mesmos se ocupem da segurança informática interna e da ensinança aos membros do seu coletivo.

Opçom auto-didata

-WINDOWS
introduçom: https://vimeo.com/99999852
cortalumes e antivírus:  https://vimeo.com/99999858
cifrado do disco rígido: https://vimeo.com/99999859
tor: https://vimeo.com/100022722
email cifrados: https://vimeo.com/102396278
chat, telefonia, vídeo-conferências: https://vimeo.com/102677135

-LINUX
introduçom: https://vimeo.com/102479393
cortalumes: https://vimeo.com/102479394
cifrado de pastas: https://vimeo.com/102479397
tor: https://vimeo.com/102480593

correios eletrónicos cifrados e anónimos: https://vimeo.com/103608446