XIII Cadeia humana pola liberdade d@s pres@s independentistas

XIII CADEIA HUMANAPor décimo terceiro ano consecutivo o Organismo Popular Anti-repressivo CEIVAR organiza a Cadeia Humana Pola Liberdade dos Pres@s Independentistas, 24 de Julho às 19:00h na Praça da Galiza (Compostela), na véspera do Dia da Pátria.

Mais um ano emprazamos à cidadania galega mais consciente a amossar a sua solidariedade com @s 5 compatriotas que se atopam pres@s: Roberto Fialhega “Teto”, Antom Garcia, Eduardo Vigo e Miguel Garcia em território galego nas cadeias de Teixeiro e da Lama, mentres que Asunción Losada está dispersada na cadeia de Estremera.

Exigimos com este ato a sua liberdade e denunciamos a aplicaçom dos regimes de dispersom e outras medidas excepcionais aplicadas que vulneram leis e acordos internacionais em questom de direitos humanos.

Este ano tomaremos as seguintes medidas por mor da Covid para participar de jeito seguro no ato:

PROTOCOLO SANITARIOPROTOCOLO SANITÁRIO NA XIII CADEIA HUMANA

• Traz a tua máscara a cadeia humana.
• Quando chegues a Praça da Galiza umha pessoa da organizaçom vai-te indicar onde colocar-te e proporcionara-te umha cadeia coa que formar a cadeia humana mantendo umha distáncia de segurança de 1,5m entre pessoas. Se o preferes, podes formar a cadeia sujeitando a tua estreleira.
• Sairemos da Praça da Galiza polas ruas da zona velha de Compostela sujeitando as cadeias ou bandeiras e mantendo a distáncia de segurança.
• Ao chegar ao remate na Praça do Pam distribue-te evitando aglomeraçons.

Cremos na necessidade de manter a reivindicaçom na rua nesta data tam importante e queremos contar coa vossa presença e apoio.

Cada elo conta! Faz parte da cadeia humana!

A nossa solidariedade é imparável!