Ceivar apresenta exposiçom fotográfica em Ourense

expo a nossa solidariedade OUDesde Ceivar alegramo-nos de apresentar em formato gráfico a exposiçom fotográfica “A nossa solidariedade é imparável – 17 anos dando-lhe à cisalha”, o trabalho de tantos anos a fio.

A exposiçom fotográfica acompanha-se de um livro recompilatório composto por centos de fotos que documentam o intenso trabalho solidário de Ceivar na última década. No momento em que se pom em questom a , é hora de lembrá-la como merece.

A mostra inaugura-se  a segunda-feira 10 de Fevereiro cumha rolda de imprensa às 10:30h no local da CIG em Ourense (Parque de Sam Lázaro, 12-4º) e permanecerá neste local até o día 21 de fevereiro,  mas poderá visitar-se também  em próximas datas em diversas cidades e vilas do país, das quais poderedes obter informaçom nas nossas redes sociais e no nosso web.

“A nossa solidariedade é imparável, 17 anos dando-lhe à cisalha” é um resumo das pequenas batalhas que se fôrom dando polos direitos das pessoas repressaliadas, dos ataques à liberdade de expressom, da vulnerabilidade dos direitos das presas e presos independentistas; é, em definitiva, um berro de liberdade!