Agressom fascista a independentista em Ferrol

anti fascismo 0Desde Ceivar queremos denunciar publicamente a brutal agressom fascista que sufriu o militante independentista F.M. o passado 7 de Março em Ferrol. Estes factos que som reflexo do momento político atual no que o estado espanhol mostra abertamente a sua face repressiva contra o independentismo alimentado as atitudes fascistas de umha ultra-direita que se mostra com maior impunidade.

Solidarizamo-nos com o nosso companheiro e mostramos o nosso apoio nestes momentos de impoténcia e raiva.

NOM NOS CALARAM! NENHUMA AGRESSOM SEM RESPOSTA!

A continuaçom colamos a nova publicada no portal GalizaLivre:

Na passada quinta-feira, 7 de março, o membro de Causa Galiza F. M., mais conhecido como T., foi agredido em Ferrol por «entre oito e dez fascistas» quando se dirigia à sua morada, segundo explicou o próprio militante. Ao berro de «rojo de mierda», foi atacado polas costas. Tem várias fraturas e fissuras ósseas na cabeça.

Segundo declaram fontes do Comité Executivo de Causa Galiza ao Galizalivre, esta é a terceira agressom fascista que sofre T. nos últimos três anos, o qual —opinam— mostra a «intencionalidade criminosa dos agressores». Informam de que vários dos atacantes foram identificados e do futuro visionado de câmaras que teriam gravado o assalto.

Estas fontes explicam que a organizaçom começará nos próximos dias «iniciativas informativas, propagandísticas, judiciais e de mobilizaçom».

Tema Fooding por FRT