Teatro e ceia solidária em Ourense em apoio às sancionadas da greve geral

ceia ou 20190209A assembleia de Ceivar em Ourense continua coa campanha para arrecadar apoio económico às sancionadas que participarom na greve geral do ano 2010 convocando para o sábado 9 de Fevereiro atividades solidárias no centro social a Galheira (Praça de Sam Cosmede) a que animam a participar a pessoas e coletivos.

A violência policial dessa jornada de greve saldou-se em Lugo com 4 detidas que denunciarom ser agredidas na própria detençom. Paradoxalmente, sete anos depois cinco pessoas estam condenadas por um delito de faltas e atentado a autoridade com sançons que chegam aos 1.800 euros e co risco para umha delas de entrar em prisom em caso de nom paga-la por ter antecedentes penais.

TEATRO nom ha nada OU 20190209As atividades agendadas para o sábado 9 de Fevereiro em Ourense som, por umha banda, às 20:30h a apresentaçom da obra “NOM HÁ NADA do grupo de FAÍSCA TEATRO que como elas nos contam, “nasce de essa necessidade de berrar que já está bem de seguir suportando velhos estereotipos e que as vezes nom há lugar para brincadeiras. Pero sobretudo, chega com o fim de combater a passividade e a indiferença”.

Depois da obra, às 21:30h, está organizada umha ceia solidária que rematará cumha pinchada musical. O dinheiro arrecadado nestas atividades irá destinado integramente a sufragar as multas das pessoas sancionadas na greve geral do 2010.

Acode e difunde!

FRENTE A REPRESSOM, SOLIDARIEDADE ATIVA!