À Cadeia por cantar

Nos últimos anos vimos assistindo a diferentes juiços na Audiência Nacional contra pessoas q livremente exercem o seu direito à liberdade de expresom ou de liberdade ideológica.

Esse circo chamado audiência nacional (antigo tribunal de orde público, do qual só mudou o nome), impom penas de cadeia por supostos delitos de incitaçom ao odio, enaltecimiento do terrorismo, injúrias ao rei…

Esta semana, conhecíamos a nova de que o rapeiro Valtonyc terá que ingresar em prisom três anos e seis meses condenado em segunda instância polo Tribunal Supremo polos delitos de enaltecimiento do terrorismo, calumnias e injúrias graves à Corona. Fai uns meses informabamos que varias pessoas de La Insurgência eram condenadas também a 2 anos e um dia polas suas letras.

À democracía espanhola cada dia ve-se-lhe mais a sua verdadeira faciana, até o ponto de que a ONG Amnistía Internacional, vem de denunciar no seu informe anual sobre direitos humanos em 159 países durante o ano 2017, q no Estado Espanhol hai “umha restricçom desproporcionada da liberdade de expresom”.