O líder de Espanha 2000 insulta e ameaza a Monica Oltra por Facebook

comentario publicado Jose Luis Roberto EDIIMA20171213 0544 5No passado mês de outubro um grupo de ultras acosavam na porta da sua casa à vice-presidenta valenciá Mónica Oltra. Portavam umha gram bandeira espanhola na que se podíamos lêr “viva la unidad de Espanha”, iam encarapuchados ou com carautas do filme de terror “Scream”, e cantarom o himno de Falange.

A fiscalia provincial de Valencia abriu diligências de investigaçom penal para investigar um delito de ameazas e o acoso, denunciado pola avogacia da Generalitat.

Presuntamente a organizaçom fascista Espanha 2000 estaría detrás do “scrache” , entre outros indícios: retransmitirom em directo vários dos momentos vividos na noite do 18 de outubro.

Este grupo, está encabeçado por José Luís Roberto Navarro, é conhecido por serem proprietário de umha empresa de seguridade privada e à sua vez advogado dos clubes de alterne.

Dando-se por imputado, depois de que a fiscalia enviara o caso a um julgado, escrevia umha mensagem em Facebook na que insulta a Mônica Oltra chamando-lhe ” chivata”, “marisabidilla” e “la Blandita” e remata ameazando-a “quiere guerra? Ha encontrado um combatiente. Ni olvido, ni perdon”.