ORAIN PRESOAK

ORAIN PRESOAKO passado sábado, convocados polos “artesans da paz” manifestavam-se em París miles de pessoas, para exigir ao governo francês que desse passos no processo de paz e que ponha soluçom à situaçom das presas e presos vascos encarcerados na Franza.

Ceivar deu o seu apoio a dita mobilizaçom e aguardamos que os passos dados nos últimos meses sirvam para que o governo francês tome partido e solucione esta situaçom. O momento é agora!
Todas as fins de semana, centos de pessoas jogam-se a vida nas estradas para compartilhar um bocadinho de tempo cos seus familiares e amigos encarcerados. Nós sabemos bem do que falamos. Aqui, na nossa terra, também padecemos a vingança desses que dim defender a democracía; que se escudam na Lei quando lhes interesa, mas quando nom passam por riba dela sem nimgum complexo; os inimigos da paz. Os que nos usam para maltratar fim de semana tras fim de semana às nossas amigas, companheiros, mais, irmãos…que nos aguardam nas prisons preocupad@s por se chegaremos bem.

Porem, nom nos rendimos. Continuamos, pinga a pinga, como formiguinhas tecendo solidariedade entre nós e com as que nom estam. Porque se nos vai a vida nelo! Porque as queremos!

Euskal presoak Etxerat!

Liberdade pres@s politic@s!