Operaçom Aranha cobrara-se o seu primeiro preso

erreharria1Alfredo Remírez foi condenado a um ano de prisom e seis anos de inabilitaçom absoluta pola Audiência Nacional espanhola, por exibir no ano 2005, durante o chupinazo das festas do seu povo um boneco de cartom em solidariedade cos presos da sua localidade.

Em fevereiro de 2017 volve ser julgado e de novo condenado também pola Audiência Nacional, desta volta por publicar a sua opiniom em Twitter.

Hoje, está a aguardar a carta com data de Ingresso em prisom por fazer uso desse DIREITO humano que é a liberdade de expresom e que parece ser que no Reino de Espanha só é válido para alguns.

Se no canto de denunciar a dispersom penitenciária (práctica que por certo, é ilegal) Alfredo tivera assegurado que “franco no mataba por capricho”* hoje nom estaria cumha condena em firme para entrar na cadeia e nom teria que padecer el a sua familia o que denunciava com aquele boneco de cartom, a injustiça das prisons e a dispersom.

De Ceivar amosamos o nosso rexeitamento a estas condenas e solidarizamo-nos com Alfredo. Solidariedade q fazemos estensível a todas as pessoas imputadas/condenadas por exercer o seu direito à liberdade de expresom.

Solidariedade imparável!

*Declaraçom feita polo porta-voz da Fundaçom Francisco Franco