Brutal carga polilcial contra a manifestaçom em solidariedade com o Escárnio

2017053021112972894Ocorreu ontem durante a manifestaçom em solidariedade co Centro Social Escarnio e Maldizer na zona velha de Compostela. Pouco depois de terem entrado na zona velha, estando a cabeza da manifestaçom na entrada da Rua do Preguntoiro a polícia comezou a cargar contra as pessoas em vários ponto distintos, com porras e pelotas de goma.

Também, outras fontes, diziam que noutros pontos usaram também gases lacrimógenos.

Um dos momentos mais tensos viviu-se na Praça do Pam, onde deixarom a um rapaz inconsciente depois de levar um  porrazo polas costas (segundo fontes que presenciarom o feito). Assim, nesse estado de inconsciência foi algemado e concucido a umha das furgonas que tinha a polícia nacional na Praça,onde mais tarde foi atendido por pessoal sanitario que se achegou ao lugar numha ambulância (que nom puido chegar até alí) à que chamaram as manifestantes preocupadas polo estado do rapaz.  Mais tarde sería trasladado ao hospital e depois à comisaría.

Hoje hai convocada umha concentraçom às nove da manhá diante dos julgados de Fontinhas em solidariedade com o moço detido.

SE NOS TOCAM A UMHA TOCAM-NOS A TODAS!!

NOM NOS CALARAM!!