O viguês Rubén González a juízo na Audiencia Nacional por comentários em Twitter


ruben gonzalezO próximo 27 de março, Rubén González, vizinho de Vigo encausado na IV fase da “Operación Araña”, será julgado na Audiência Nacional espnhola, acusado de enaltecimento do terrorismo e humilhaçom às víctimas por comentarios na rede social Twitter. A fiscalía solicita umha pena de prisom de 2 anos e 6 meses, umha multa de 2.500 euros e 9 anos de inabilitaçom profissional.

Na chamada “Operación Araña”, máis de 70 pessoas forom detidas em quatro macroperaçons policiais polos seus comentários nas redes sociais. As mensagens polas que será julgado Rubén González no tribunal de exceçom espanhol fam chamamentos a manifestaçons e greves, “Os dereitos dos trabalhadores nom se obtêm no Parlamento, conquistan-se lutando na rúa!”, ou pedem a liberdade de presos políticos: “É comunista, nom terrorista, liberdade Arenas”, em referência a Manuel Pérez Martínez, do PCE(r).

Desde o Organismo Popular Anti-Repressivo Ceivar chamamos a difundir este juiço e participar na concentraçom solidária convocada para esta segunda-feira 27 de março, às 09:30 na Audiência Nacional em Madrid (Rua García Gutiérrez número 1)

NOM NOS CALARAM! RUBÉN ABSOLUÇOM!

ABSOLUÇOM DE TODAS E TODOS OS ENCAUSADOS!