Ceivar chama a participar na XI Marcha às cadeias

afiche concentracion XI Marcha as cadeias Mesa de trabajo 2Desde o Organismo Popular Anti-Repressivo Ceivar queremos animar-vos a participar a todas e todos, um ano mais na Marcha às Cadeias que organiza a Asociaçom de Familiares e Amigas/os Que Voltem para a Casa!

A Marcha às Cadeias consiste numha viagem reivindicativa em prol dos direitos das e dos presos independentistas galegos, e como um modo de rachar com a dispersom que mantem retaliados e retaliadas a cidadáns galegos a quilómetros dos seus fogares.  Até onde estem as presas e os presos independentistas chegaremos em autocarros que sairam dende distintos pontos do país e com o objetivo firme de que sintam a solidariedade imparável da que formamos parte.

É por isto, que o OPAR-Ceivar faz um chamamento à solidariedade activa (difussom da Marcha, colaboraçom económica…) a secundar a mobilizaçom que terá lugar o día 4 de fevereiro. Podedes consultar horários e itinerario no web: www.quevoltem.org

Animamos-vos a todas e todos a acudir a umha viagem na que se bem é certo que será longa como também o é a nossa luita, nom faltaram risos, convivio, música, emoçons e por suposto, a SOLIDARIEDADE!

REMATAR COM A DISPERSOM, TRAZE-LAS/OS PARA A CASA!!

ADIANTE A SOLIDARIEDADE GALEGA!!