Semana solidária com a luita na rotunda de Coia

 coia com diego lores semana8 14O próximo 17 de Janeiro terá lugar o juízo-farsa a Diego Lores, umha das pessoas represaliadas pola luita contra a instalaçom do barco Bernardo Alfageme numha rotunda do bairro viguês de Coia. A acusaçom particular dum polícia local acusa a Diego de atentado com resultado de lesons, e pede três anos e meio de prisom e 30.000 euros de responsabilidade civil.

Para denunciar o caso e recolher apoios a Diego e às mobilizaçons vizinhais na defesa do bem comúm, a Asembleia de Coia, Baladre (Coordinaçom de luitas contra a precariedade, o empobrecimento e a exclusom social) e gente solidária esta-se a desenvolver umha semana de palestras e projeçons em solidariedade com a luita na rotunda de Coia que leva por título: “Quérennos en soidade, téñennos en común”.

Do domingo 8 até o sábado 14 de Janeiro, haverá atividades em diferentes localidades paras as quais a vizinhança de Coia estará acompanhada de pessoas que participaram em diferentes luitas com o objetivo de partilhar experiências e tecer redes solidárias.
Este ciclo de palestras, irá acompanhado da projeçom da curta Moito Peixe Rompe A Rede que repassa os meses de conflito > https://www.youtube.com/watch?

Também está disponível um comunicado a pedir a absoluçom de Diego: https://www.change.org/p/

Calendario de atividades:

PONFERRADA
Domingo 8 Janeiro às 15h00. Magaz de Arriba (Ponferrada)

FERROL
Segunda-feira 9 Janeiro às 19h00. Ateneo Ferrolán (r/Magdalena 202-204)

SABARÍS
Terça-feira 10 Janeiro às 20h00. Casino de Sabarís (r/Julián Álvarez 33)

OURENSE
Quarta-feira 11 às 20h00. A Galleira (Praça de Sam Cosme)

NIGRÁN
Quinta-feira 12 Janeiro às 20h00. A Casa Colorida (r/Rosalía de Castro 16)

PONTEVEDRA
Sexta-feira 12 às 20h00. Casa das campás (r/Don Filberto 9)

VIGO
Sábado 14 às 19h00. CS Faísca (r/Toledo 9)

Participa! A nossa solidariedade é imparável!