6 e 7 de Julho juízo em Madrid contra Raul Agulheiro [ATUALIZADO]

IMG_20160622_180542O preso independentista, Raúl Agulheiro, vizinho da Marinha, leva encerrado e dispersado em prisons espanholas desde Outubro de 2014. O tribunal político espanhol da Audiéncia Nacional pretende julga-lo os próximos 6 e 7 de Julho em Madrid.

A justiza espanhola, e mais ainda o tribunal de exceçom herdeiro do franquismo, é o máximo exponente do abuso do Estado contra o povo galego. A petiçom fiscal contra Raúl acumula 29 anos de cadeia: quinze anos por estragos, mais sete por pertença a banda armada e outros sete por depósito de explosivos.

Qualquer comparaçom com as medidas e penas solicitadas contra os verdadeiros delinquentes resulta obscena. Ser independentista galego é um delito para Espanha. Mas aqui, no seu País, Raúl é um homem apreçado e integrado socialmente.

Participa na caravana solidária!

Contra a infámia dos juízos políticos, a nossa solidariedade é imparável! Disponibilizaremos carrinhas e carros para achegar-nos à capital do Reino, e lá concentraremos-nos diante dos julgados da Audiencia Nacional a denunciar a injustiça que estará a acontecer no interior. E também para lhe levar os nossos berros de acompanhamento a Raúl e às suas pessoas mais próximas. Sairemos da Dásena da Salhe de Compostela e mais da estaçom de autocarros de Ourense. Se te queres anotar, escreve-nos ao correio ceivar@ceivar.org ou manda-nos mensagem privada polo facebook. Nos próximos dias iremos ampliando informaçom.

Saída das furgonetas para o primeiro dia do juízo, a quarta-feira 6 de Julho:

-COMPOSTELA: às 00:00h da noite do 5 de julho na dársena de La Salle.

-OURENSE: às 01:30 na estaçom de autocarro.

O lugar do juízo, para quem acoda por outros médios, é no Polígono Industrial La Frontera, na esquina entre as ruas Mar Cantábrico e Límite,em San Fernando de Henares.

Co objetivo de sufragar os gastos da viagem calculamos um preço por pessoa de 5€, mas na medida das possibilidades de cada quem, sem ser obligatório para realizar a viagem.

Concentraçons de denúncia na Galiza

Ademais, na semana prévia ao juízo, sairemos às ruas para visibilizar como a antidemocracia espanhola pretendem resolver um conflito nacional a golpe de décadas de prisom.

Liberdade para Raúl Agulheiro e para todas as independentistas presas!

Acode à concentraçom mais próxima:

Compostela: dia 30 de Junho às 20:30 na Porta do Caminho

Ourense: dia 30 de Julho às 20:30 na praça do Ferro

Lugo: dia 1 de Julho às 20:30 na Praça Maior

Vigo: dia 1 de Julho às 20h na praça da Princesa

Ribadeu: 1 de Julho às 21h no parque de Sam Francisco, diante do Concelho

A nossa solidariedade é imparável! Raúl liberdade!