Governo espanhol pretende introduzir nas aulas “la defensa de España”

20150312_Visita_Colegio_Reyes_Catolicos__56O passado 1 de Abril de 2014 a Comisión de Defensa del Senado instou ao Gobierno de España a introduzir nas aulas matéria referente ao hino espanhol, a bandeira e as Fuerzas Armadas assim como a suposta obriga recolhida no artigo 30 da Constitución de “defender a España”. A poucos dias das eleiçons, os ministérios de Defensa e Educación ratificárom este propósito.

A intençom das carteiras ministeriais é que o alunado de primária e de secundária se “familiaricen” com esta simbologia e com o papel que desempenham as Fuerzas Armadas “el ejercicio de las libertades cívicas” y “garante de la integridad territorial y de la seguridad de sus ciudadanos frente a posibles amenazas externas”, segundo remite o documento. O convénio terá vigência durante cinco anos.

Estas medidas nom somentes terám repercussom sobre o alunado se nom que também se insta ao professorado a adquirir estes “conhecimentos” para poder imparti-los las aulas. Ainda assim serám os governos autonómicos os que tenham a última palavra no assunto.

Esta é umha volta mais de porca no “atado y bien atado” que está a promover o Governo de Mariano Rajoy antes das eleiçons comprometendo matérias nos vindouros anos. Após ter recortado na Educaçom e retirado asignaturas promotoras da equidade entre as pessoas agora o interesse radica em adoutrinar desde a infância em valores belicistas e que cada vez se atopam em maior decadência no Estado como é a chamada “unidade territorial”.