Pena de prisom, sançom económica e controlo para os três estudantes julgados nesta manhá

2015111012302983734Finalmente os três estudantes que hoje comparecérom nos Julgados de As Fontinhas (Compostela) por um escrache a Feijóo, chegárom a um acordo polo que assumem 15 meses de prisom para cada um. A isto engadese-lhe umha multa de 150 euros para Mário e Aarom e outra de 700 euros para Atanes. De igual jeito a medida completa-se com a localizaçom de durante umha semana.

O acordo, segundo relatam os encausados, foi umha decisiom com o objetivo de evitar a entrada em prisiom já que num primeiro momento a Fiscalia solicitara três anos para cada um dos jovens com o que sim entrariam na cadeia. “Nesta Justiça vale mais a palavra dum polícia que as provas que poidamos achegar nós polo que a defesa nom estava em igualdade de condiçons”, referiu um dos estudantes respeito ao acordo.

Desde as dez da manhá um numeroso grupo de solidários estavam concentrados aos pés do edifício judicial no que também estivérom diversas organizaçons estudantis, independentistas, solidárias e partidos políticos.