Homenagem na Madroa a Manuel Vilaboa

10985414_738115062966721_3566681161452414604_nEste sábado na cidade de Vigo rendirá-se umha homenagem a Manuel Vilaboa Toucedo após ums dias do seu passamento. Vila-boa, como era conhecido entre as/os ativistas de diferentes sensibilidades políticas, será lembrado num ato no mirador do parque da Madroa que dará começo desde a meia tarde.

Manuel Vilaboa, destacado militante das luitas operárias, conheceu a repressom polas suas conviçons. Deste jeito passou nove anos encarcerado na Modelo de Barcelona por um conflito laboral com os linotipistas e dous meses mais na cadeia de Vigo polos protestos en ASCON. Nom obstante, nem esta repressom nem os paus recebidos ao longo da vida, fizérom que baixara a guárdia. Era habitual atopar-te com a sua pessoa em numerosas mobilizaçons populares assim como nas concentraçons de fim de mês apoiando as reivindicaçons das/os presas/os independentistas galegas/os.

O seu compromisso mantivo-se intacto até que a sua saude lho permitiu. O seu exemplo nom é um ponto e final se nom um ponto e seguido na História que se escreve cada dia na Galiza com figuras como a sua.