Falece a mae da presa política Arantza Diaz

aran2011001No dia de hoje era comunicado o falecimento da mae da presa política Arantza Diaz. A gasteiztarra entrou a militar no PCE(r) em 1999 e no ano 2002 passou-se à clandestinidade. Posteriormente foi detida em Reus no 2006 junto a duas pessoas e as três fôrom torturadas selvagemente . A sua sentença é de 11 anos por “pertença a banda armada” assim como por desacato a um tribunal.

Durante o seu percorrido polas prisons espanholas, Arantza quadrou com a presa independentista galega Maria Osório Lopes na cadeia de Brieva (Ávila) e ambas trabárom umha fermosa amizade.

Atualmente, Arantza Diaz atopa-se na prisom de Alacant II junto ao seu companheiro também militante do PCE(r), o galego Davide Garaboa.

A mae de Arantza reportava umha enfermidade desde 2003 que a mantinha em estado de dependência.

Desde o Organismo Popular Anti-repressivo CEIVAR queremos enviar umha sentida condolência à família de Arantza assim como às suas amizades e a própria presa. Lamentamos o passamento e ainda mais nas condiçons de reclusom que nom permitírom a Arantza passar os derradeiros dias da sua mae junto a ela.

Igualmente animavos-vos a enviar-lhe umhas palavras de alento:

ARANTZA DIAZ VILLAR
CENTRO PENITENCIARIO ALICANTE II-VILLENA
Carretera N-330, Km. 66,
03400 Villena, Alicante