CEIVAR convoca a VIII ediçom da Cadeia Humana pola Liberdade d@s pres@s independentistas

CadeiaCom o galho dos festejos e das reivindicaçons do Dia da Pátria, o Organismo Popular Anti-repressivo CEIVAR organiza a VIII ediçom da Cadeia Humana pola Liberdade das/os presas/independentistas que terá lugar o dia 24 de Julho às 18:30h na Praça da Galiza (Compostela).

 A Cadeia Humana é por excelência o ato reivindicativo anual no que se exige a repatriaçom das/os independentistas galegas/os presas/os, a suspensom das estratégias de extermínio carcerário e a liberdade de quem se encontram desterradas/os  por participarem no processo de emancipaçom nacional e social da Galiza. Assim mesmo é também o momento no que, mao com mao, se tece a rede de solidariedade que consigue vissibilizar às/aos presas/os independentistas da Galiza e denunciar as ilegalidades e ilegitimidades que estám a sufrir nas prisons espanholas; dispersom, humilhaçons, restriçons, etc.

A aposta pola solidariedade imparável é irreversível

Decorrérom já 365 dias desde a anterior Cadeia Humana e o Povo galego tivo que enfrontar-se de novo a incontáveis processos repressivos em vários Julgados, entre eles, na Audiência Nacional com o saldo de dous presos independentistas mais, Raúl Agulheiro e Heitor Naia, assim como infinitude de sançons em todas as suas vertentes. Igualmente a recente aprovada Lei Mordaça tampouco contribuiu a abrir espaços de liberdade e justiça na Galiza mas é óbvio que no atual regime político a repressom é inerente às reivindicaçons embora a solidariedade também se gera nos momentos mais difíceis.

Durante este ano a repressom chegou até todos os recunchos mas a solidariedade também empapou cada golpe, cada sançom e prisom. Por centos contamos já as pessoas que se implicam nesta luita pola justiça social e pola soberania do País. É o momento de nom cessar no empenho e conseguir que as convocatórias sejam respaldadas por todas/os aquelas/es que procuram viver com liberdade na Terra.

Além da Cadeia Humana o Organismo Popular Anti-repressivo CEIVAR também se fará presente na mobilizaçom juvenil que terá lugar o próprio 24 de Julho como respaldo a todas/os as/os jovens dignas/os que repressentam o futuro da Galiza e que atualmente estám no ponto de mira da repressom.

Do mesmo jeito, o Organismo Popular Anti-repressivo CEIVAR aproveita para saudar a manifestaçom unitária que terá lugar o vindeiro 25 de Julho e declara a satisfaçom polos esforços que permitírom tender pontes para concurrir conjuntamente no Dia da Pátria. Parabeniza-se a iniciativa especialmente pola força e ilusom que conseguiu despertar na sociedade soberanista galega.

Durante os dias prévios à VIII ediçom da Cadeia Humana, CEIVAR estará nas ruas do País mediante umha campanha publicitária de cartazes, faixas, pintadas, colantes e demais ferramentas populares. Igualmente informa-se que durante os dias 24 e 25 em Compostela poderá-se mercar diverso material novo do Organismo Popular Anti-repressivo e enviar ums postais aos/ás presas/os independentistas numha data tam assinalada para todas/os.