CEIVAR participa em Bilbo em jornadas galegas organizadas por Galizaleak

CEVgJhKWEAAem90Galizaleak é umha assembleia de galegas/os na emigraçom que há ums meses começárom a trabalhar para desterrar a estigmatizaçom e os preconceitos existentes sobre a Galiza com o eixo de promover orgulho de País e de Língua. Com este galho, para esta fim de semana organizárom umhas jornadas em Bilbo nas que se pretende dar umha panorámica das diferentes dimensons galegas.

Esta será a sua primeira atividade e para a mesma estám convocadas/os músicas/os, artistas, um sociólogo mais umha membro da Asamblea Cultural Galega de Barcelona. Igualmente, dentro do enquadre que se tenta transmitir da Galiza, também participará um membro do Organismo Popular Anti-repressivo CEIVAR com o objetivo de dar a conhecer a situaçom repressiva que afrontamos de cotio as/os galegas/os e também das/os presas/os independentistas.

Desde CEIVAR queremos parabenizar a Galizaleak por esta iniciativa e animamos aos coleitivos de galegas/os residentes na emigraçom a incidir na linha de dignificaçom do nosso País.