Com solidariedade ativa celebramos este 17 de Abril

DSC_1270O 17 de Abril é um dia assinalado para os Povos do mundo que, a causa das suas luitas populares, contam com presas/os políticas/os dentro das prisons do Estado que as/os reprime. Desde o 2004 esta data marcou-se como o Dia Internacional de Apoio às/aos Presas/os Políticas/os e na Galiza também secundamos um ano mais a convocatória.

A passada sexta feira membros do Organismo Popular Anti-repressivo CEIVAR pendurárom faixas por várias localidades do País em lembrança e apoio a quem estám padecendo as consequências de trabalhar por umha Galiza soberana, equitativa e justa. Igualmente essa mesma noite em Compostela celebrou-se um concerto solidário com as atuaçons de Leo de Matamá e Mini e Mero.

Por outra banda, umha delegaçom de CEIVAR acudiu até Vilafranca del Panadés (Països Catalans) convidada polo coleitivo de apoio à presas/os políticas/os Rescat. Durante a jornada do sábado CEIVAR ofreceu umha palestra sobre a situaçom repressiva na Galiza acompanhada por Que voltem para a casa! quem se centrou na vulneraçom dos Direitos Humanos das/os presas/os independentistas galegas/os.

Já durante a tarde um nutrido grupo de galegas/os secundárom a manifestaçom para pedir a liberdade das duas catalanas independentistas Marina e Lola e finalmente durante o concerto da noite o grupo Inadaptats tivo umha mençom especial para Heitor Naia, quem durante ums anos morou em Barcelona.