Heitor Naia passa hoje a disposiçom judicial na Audiência Nacional

B_2gidfWQAEIy1S.jpg_largeO preso independentista Heitor Naia já se atopa nas dependências da Audiência Nacional aguardando ponher-se hoje a disposiçom judicial para responder pola Ordem Europeia de Detençom e Entrega. Trata-se dum juízo ordinário e rápido no que simplesmente se verifica se a detençom de Naia foi legal ou nom e se há de continuar em prisom.

Naia foi entregado mediante a província espanhola de Badajoz e posteriormente deslocado até Madrid. Em poucos dias ou incluso hoje existe a possibilidade que já se tenha conhecimento do auto judicial embora as probabilidades de que o preso independentista continue em prisom som muito elevadas. Nom obstante, insiste-se em que Heitor Naia cumprirá os 11 anos de prisom já sentenciados pola AN e aos que nom se pode engadir maior pena judicial.

Lembramos que Heitor Naia foi detido o passado 11 de Março no aeroporto de Sá (Porto) quando tratava de exiliar-se a Venezuela. Após ser julgado por um tribunal luso foi condenado a um ano de prisom com pena suspensa e posteriormente deslocado até a prisom de Porto e a continuaçom Lisboa.

Desde o Organismo Popular Anti-repressivo CEIVAR umha vez mais queremos enviar toda a nossa solidariedade com Heitor Naia e em quanto se tenham novas do destino penitenciário do preso independentista serám comunicadas mediante as vias habituais para que todas/os as/os solidárias/os poidades enviar-lhe umhas linhas de arroupo e apoio.