Umha boirense condenada pola AN a pagar 380 por “injúrias à Coroa”

Sin_ttuloA Audiencia Nacional condenou à vizinha de Boiro, Sílvia M., a pagar umha sançom de 380 euros por portar umha pancarta na que levava impressa a legenda “Morte aos Borbóns”. Os factos remontam-se ao passado mês de Junho quando após a abdicaçom de Juan Carlos I, produzirom-se numerosas manifestaçons anti-monárquicas. A sancionada concurrira a umha mobilizaçom na Praça do Concelho de Boiro na que houvera um confronto entre as/os manifestantes e a Guardia Civil.

Durante a vista, a fiscal Rosana Lledó solicitara umha sançom que rondava os 6.500 euros mas Defesa e Fiscalia chegárom a um acordo polo que Sílvia M. finalmente deverá de abonar a quantidade de 380 euros.

Mais um sancionado

O mesmo dia que Sílvia M. acudia às instalaçons da Audiencia Nacional também o fazía José Javier P., quem o passado mês de Maio subia à sua conta de Twitter “Si tuviera delante al príncipe lo mataría, aunque fuese con un alambre. Algún día asesinaré a la Casa Real”. Para este acusado também se solicitara umha sançom de 6.500 euros que, após chegar a acordo com a Fiscalia, reduziu-se a 380 euros.