Siareir@s do Celta denunciam repressom política em Balaidos

celta-600x400A continuaçom reproduzimos o emitido desde o web de Briga.

No jogo de futebol disputado o passado sábado em Balaídos entre o Celta e o Atlhetic de Bilbao, vários jovens comunicárom-nos que sofreram umha irracional persecuçom por parte da polícia espanhola em colaboraçom com agentes da segurança privada do estádio.

A retirada de bandeiras da pátria, de solidariedade com as presas e presos independentistas galegos ou com simbologia do grupo siareiro Celtarras, precedeu à expulsom de vários jovens que as portavam e que seriam identificados pola polícia espanhola, requisando-lhes aliás o cartom de abonados.

Embora a polícia nom deu nengumha explicaçom pola arbitrariedade das identificaçons e expulsons do estádio, sim comunicárom que os jovens receberiam umha notificaçom por parte do clube.

A frequência com que este tipo de episódios se repetem nas competiçons desportivas da Galiza, nom deixa de ser mais um indicador da anómala situaçom que se vive num país no que a própria simbologia nacional é proibida e censurada por parte do aparelho repressivo espanhol. Mas nom só, também e proibida e censurada a rebeldia juvenil, a daquelas e daqueles tantos jovens que nos grandes eventos desportivos de massas estám presentes mostrando que na Galiza existe um conflito, que nem todo é tam uniforme, submisso e alienado como a imprensa sistémica pretende mostrar, e que neste país há umha luita que nos enfrenta cada dia ao projeto imperialista e capitalista espanhol.

Eis essa a razom da perseguiçom policial: reprimir e censurar, invisibilizar e calar as vozes das jovens que nom estamos dispostas a calar, nem nas bancadas nem nas ruas.

De BRIGA mostramos a nossa solidariedade com os e as jovens identificadas e expulsas do estádio e animamos ao conjunto da juventude galega e consciente a erguer-se contra a crescente repressom espanhola.

STOP REPRESSOM CONTRA A JUVENTUDE REBELDE GALEGA!