Fazemo-nos presentes para este 8 de Março

IMG-20150305-WA0005Resta menos de um dia para que as diferentes sensibilidades feministas do País ateiguem as ruas de Compostela na efeméride do 8 de Março, Dia Internacional das Mulheres Trabalhadoras. Umha data simbólica para sacar à rua todas as reivindicaçons feministas que permitam construir umha sociedade soberana, equitativa e livre. Um dia para estar juntas mais também para colher folgos nesta batalha permanente contra a repressom que exerce o sistema capitalista patriarcal.

O Organismo Popular Anti-repressivo CEIVAR secundará a mobilizaçom porque nós somos também cada mae que sofre a dispersom,  cada amiga que comparte a dor, cada companheira que sinte a tortura,  cada solidária que luita por derrotar o isolamento imposto. Igualmente estaremos por todas as militantes dos movimentos políticos e sociais que engrossam a dignidade da Galiza e que cada dia afrontam a repressom. Todas elas som o latido do coraçom desta Pátria.

Neste dia tampouco podemos esquecer à trabalhadora e presa independentista Maria Osório porque encarna os valores de umha mulher comprometida com a sua Terra, com a sua classe e com o seu género. Ela hoje está a pagar as consequências de quem impom os anti-valores e reforça a ética da exclusom social que no caso das mulheres como ela gera umha situaçom de triple exploraçom por ser pobre, por ser mulher e por estar presa.

Orgulho de mulheres!
Orgulho de Pátria!