Ceivar-Compostela organiza palestra sobre a Lei Mordaça e Código Penal

leiCada dia neste web e nas nossas redes sociais informamos das repercussons que terá na vida da atividade social e política a reforma do Código Penal e da Ley Orgánica de Seguridad Ciudadana. Esta é a mesma lei que conhecemos por Lei Mordaça e que sem dúvida está destinada a criminalizar os movimentos de protesto contra um Regime que acude à força repressiva para conseguir manter-se em pé. Trata-se dum bloco legal para incriminar a quem alça a voz por motivos que podem ser mui dispares mas, que sem dúvida, molestam aos que estám no poder.

O Organismo Popular Anti-repressivo CEIVAR da comarca de Compostela organizam umha charla sobre esta temática. A mesma será abordada polo advogado Borxa Colmenero que tentará fazer um resumo prático da situaçom na que colocam aos movimentos sociais e políticos assim como às pessoas que os componhem, a aprovaçom da Lei Mordaça e do novo Código Penal.

Umha palestra que aguardamos que resulte muito útil e prática e na que, igualmente, haverá a intençom de resolver as dúvidas que alberguedes.

Data: 20 de Fevereiro
Hora: 19.30h
Lugar: Facultade de História USC (Compostela)