Interior dotará de “sprays” a todos os polícias que patrulhem as ruas

UIPA logística repressiva é um negócio rentável para o Estado Espanhol. Aos ingentes e opacos gastos em Defensa postos sobre a mesa nos últimos dias, agora há que engadir-lhe os destinados à Policía Nacional.

Durante estes dias o Ministerio del Interior após reunir-se com os sindicatos policiais confirmava a dotaçom de “sprays de defesa” para todos os agentes que patrulhem as ruas. Até o momento somentes as Unidades de Intervención Policial (UIP) dispunham deste material e que assim era contemplado na sua regulaçom interna. Agora com o novo acordo, todas as unidades da Comisaría General de Seguridad Ciudadana contarám com um “spray” individual para cada agente embora nom há prazo concreto acordado para a sua entrega.

Ás demandas feitas polos sindicatos policiais nas que se incluiam chalecos anti-balas e os “sprays”, também se lhe engade umha nova petiçom de dotar aos polícias de “pistolas táser”, um material que emite descargas elétricas e que paraliza contra quem é dirigida. Polo momento o Director General da Policía, Ignacio Cosidó, ainda nom se pronunciou sobre os “táser” mas sim que o fizo Amnistía Internacional quem já advertiu da sua perigosidade.

Desde o Organismo Popular Anti-repressivo CEIVAR alertamos novamente do avanço das condiçons materiais da repressom dirigidos contra as mobilizaçons sociais e políticas. O constante goteio da militarizaçom dos polícias é a expressom dum regime na sua deriva mais autoritária que o único que procura é democratizar o medo nas suas vertentes repressivas físicas e económicas. Nom ostante, a auto-organizaçom contra estas medidas de excepçom estám a dar os seus frutos nas que a repressom é afrontada desde a solidariedade coleitiva.