Um ativista de Coia será levado ante os Julgados esta quarta feira

unnamedDesde o passado dia 5 de Fevereiro a  Asamblea Aberta de Coia leva convocando umha série de atividades que terám como ponto álgido o vindeiro dia 11 quando às dez e meia da manhá será julgado um dos seus ativistas. Xurxo está imputado por mor da montagem ordenada polo alcalde de Vigo, Abel Caballero, quem segundo denunciam desde a Asamblea, pretende acalar a luita vizinhal pola rotunda.

O passado 7 de Janeiro mais de 40 polícias locais da cidade olívica pretendérom despejar às/aos ativistas que se negavam à malversaçom de dinheiro público na rotunda de Coia. Nesses factos um polícia local sinalou a Xurxo como responsável dumhas lessons das que os próprios testemunhas vizinhais negárom. Novamente, a Asamblea Aberta de Coia denunciam a violência policial com a que se atuou e as extra-limitaçons dos funcionários ao serviço do alcalde.

Desde o Organismo Popular Anti-repressivo CEIVAR fazemos um chamamento para acudir à concentraçom a vindeira quarta feira em sinal de solidariedade com a repressom social da que som objeto a vizinhança de Coia e suscribimos às denúncias da Asamblea Aberta de Coia.

Data: 11 de Fevereiro
Hora: 09:30
Lugar: Julgados de Vigo (rua Lalim, 4)