Santiago Villanueva “Quien no condene el terrorismo no es un demócrata y no puede participar en la vida política”

santiago-villanueva-delegado-galicia--644x362Após dous meses ocupando o cargo, o Subdelegado del Gobierno en Galicia, Santiago Villanueva, concedeu numerosas entrevistas a diários espanhóis e galegos em referência aos ataques yihadistas produzidos em París. Além de referir-se someramente a esse tema, Villanueva aproveitou a ocasiom para aludir a Resistência Galega, organizaçom armada da que o Subdelegado del Gobierno mencionou que tanto a Policía Española como a Guardia Civil están dispostas a desarticular neste 2015.

Em todos os diálogos mantidos com jornalistas, Santiago Villanueva centrou-se em que os partidos políticos da oposiçom parlamentária galega tenhem a obriga de condenar as açons da que é considerada como a única organizaçom armada ativa que opera no Estado Espanhol. “Quien no condene el terrorismo no es un demócrata y no puede participar en la vida política”, dixo Villanueva.

Igualmente, no dia de ontem o Subdelegado del Gobierno afirmou ante outro meio de comunicaçom que os/as membro de Resistência Galega estám controladas/os mas que “siguen haciendo terrorismo”.  Para concluir Villanueva apontou que “en una sociedad como la gallega del  siglo XXI no vamos a admitir la violencia” embora nom se fizo alusom à violência policial da que ele responsável na Galiza e que cada dia desembarca nas ruas do nosso País na sua versom mais brutal.