Rita Dias Viqueira presente em nós

ritaNo dia de hoje desde o Organismo Popular Anti-repressivo CEIVAR cumprimos com o nosso dever de informar a toda a grande família solidária da partida da nossa companheira e amiga Rita Diaz Viqueira, a idade de 42 anos na cidade de Ferrol.

Boa filha de Ferrolterra, sempre foi umha companheira enraizada no trabalho, valente e patriota com muita vontade de favorecer os diferentes tipos de luita contra a repressom.

Doídas/os pola sua partida, fica para a nossa lembrança a sua entrega pola causa anti-repressiva, a sua de disposiçom de ajuda com a mais fermosa das ferramentas; as suas maos de mulher trabalhadora.  Ainda nom temos tempo para deixar de senti-la ao nosso carom mas  já é propício o momento de sentir a saudade da fenda que se nos abriu no coraçom com a sua partida. Feminista consequente, colaboradora nos centros sociais da comarca… faltaria tempo para descrever a quem hoje parte.

Desde o Organismo Popular Anti-Repressivo CEIVAR queremos facer chegar as nossas mais sentidas verbas de ánimo para a súa familia e amizades. Igualmente animamo-vos a quem poidades assistir a fazê-lo no dia de hoje ás sete da tarde no cemintério de Doninhos em Ferrol.

Levamos-te no coraçom!