CEIVAR reivindica a repatriaçom do professor Antom Santos

10675572_1591860557700097_6149490919389404343_nDurante esta semana a comarca de CEIVAR Compostela descolgou umhas faixas na Facultade de História da Universidade de Santiago de Compostela para reivindicar a repatriaçom do professor Antom Santos. Lembramos que Antom Santos está preso desde Dezembro de 2011 devido a sua militáncia independentista. Detido, incomunicado durante vários dias, julgado por um Tribunal de Excepçom e condenado a sete anos e nove meses de prisom, atualmente Antom Santos está dispersado na cadeia de Dueñas (Palencia).

Desde a sua detençoma Facultade de Geografia de História fijo um mutismo absoluto a respeito da situaçom do professor Santos, dando por boa a “versom oficial” dos factos e negando-se incluso a reivindicar a permanência de Santos num cárcere instalado na Galiza. Esta atitude contrasta abertamente com a do Doutor agora preso, home comprometido a fundo com este País e com a sua profissom, docente e investigador histórico de reconhecido prestígio com várias publicaçons e trabalhos e bom companheiro dos seus companheiros/as como certificam todas/os que o conhecêmos pessoal e profissionalmente.

Desde o Organismo Popular Anti-repressivo CEIVAR apelamos à comunidade universitária que tome parte e denuncie o caso do professor Antom Santos e que exija a sua imediata às àulas da que ele forma parte.