Atividades previstas durante os dias do julgamento na AN a Heitor Naia

Como comunicamos durante estas semanas, os vindeiros dias sete, oito e nove de Outubro terá lugar o juízo político na Audiencia Nacional contra o independentista Heitor Naia. O vizinho viguês enfrenta-se a umha petiçom de 17 anos de prisom polos supostos delitos de “pertença a organizaçom terrorista” e “danos com finalidade terrorista”.

JUIZO-FARSA_AN_OUTUBRO_2014A solidariedade está de caminho

Desde o Organismo Popular Anti-repressivo CEIVAR chamamos-vos umha vez mais a solidaridar-vos com Heitor Naia assim como acudir a Audiencia Nacional durante os três dias que está previsto que dure o juízo. Para dar todas as facilidades possíveis, as pessoas que queirades deslocar-vos até Madrid enviade um correio antes do domingo a ceivar@ceivar.org com intençom de organizar os carros desde as comarcas. Ademais disso dispomos de sítio para durmir de balde.

Atividades

Durante os días do julgamento haverá concentraçons às 09:30h diante das portas da Audiencia Nacional.

Do mesmo jeito, o dia 8 contaremos com um recebimento internacionalista a militantes independentistas galegas/os e vascas/os  no bairro de Lavapiés. Durante o ato CEIVAR explicará os processos repressivos na Galiza a partir das 19h e posteriormente fara-se um convívio com petiscos.

Nom faltedes!
Solidariedade imparável!!