Continuam as campanhas de solidariedade com Maria Osório

A militante inDSC_0287dependentista Maria Osório Lopes já se atopa em Madrid à espera de passar ante o juíz da Audiência Nacional. O seu passo ante o magistrado é umha mera formalidade na que nom haverá nengum tipo de declaraçons nem estarám presentes letrados nem fiscais e unicamente se lhe comunicará um destino peniténciario provisional. Meses depois sera-lhe asignada umha prisom definitiva.

Solidariedade

Desde que se tivo constância da detençom de Maria Osório na noite do sábado em Ponferrada as mostras de solidariedade nom fixérom mais que medrar. Na tarde de ontem as comarcas galegas ativárom-se denunciando de múltiples jeitos a captura da militante independentista; pintadas, brochuras, cartaces, comunicados, faixas… todo para exigir a liberdade d@s pres@s independentistas.

Hoje, dia 16, a partir das 20.30 em dez localidades haverá jornadas de mobilizaçom convocadas polo Organismo Popular Anti-repressivo CEIVAR.

BURELA: Praça do Concelho
FERROL: Praça Amada Garcia
PONTE VEDRA: Praça da Peregrina
COMPOSTELA: Praça da Galiza
CRUNHA: Cantón -Obelisco(zona centro)
LUGO: Praça Maior
OURENSE: Praça do Ferro
VIGO:  Marco (Rua Príncipe)
NOIA: Alameda de Noia, na estátua de Felipe de Castro
CANGAS: Alameda Velha

Brochura do Organismo Popular Anti-repressivo CEIVAR

Liberdade para Maria Osório!

Liberdade pres@s independentistas!

brochuraA militante independentista Maria Osório Lopes, em busca e captura desde o 12 de Maio foi detida na noite desde sábado 14 de Junho em Ponferrada. Restam-lhe por cumprir quase 7 anos da desproporcionada condena da Audiência Nacional por pertença a “organizaçom terrorista”. É de esperar a sua dispersom em Madrid e depois a outro cárcere fóra da Galiza, aliás da sua classificaçom em FIES 3, medidas especiais com que o Reino de Espanha trata às presas políticas.

Incomunicaçom, meses de prisom, juízo onde se vulnerou claramente o seu direito a defesa, insubmissa e fugida de Espanha e da sua justiça, etc. Processos de muita tensom que ela afrontou com a máxima das dignidades como já mostrou no ato solidário celebrado o passado 7 de Junho, onde já comunicara que tarde ou cedo ia acabar sendo detida mas que de nengum jeito se ia entregar.

Continua a batalha pola liberdade e os direitos da presa e presos independentistas, continua a luita anti-repressiva e solidária cada dia mais necessária e útil. Aporta o teu grao de areia!!

A nossa solidariedade é imparável