“Se vós seguides furando fóra nós seguiremos furando dentro” Concentraçom mensal pola liberdade dos presos independentistas

Outro mês mais. Milheiros de quilómetros feitos polas famílias nestas quatro fins de semana. Outros 30 dias aguardando a que o filho, amigo, irmao ou companheiro volte para a casa. 740 horas mais detrás dos muros das prisóns. 43.200 minutos lembrando-nos de Teto, Edu, Carlos e Antom. 2.592.000 segundos sentindo raiva e indignaçom.

Liberdade presos independentistas galegos! Este é o nosso grito que sae do mais profundo do nosso ser. Este é o berro com o que cada última sexta de fim de mês concentramo-nos em nove localidades do País. Com este aturujo decimos-lhe ao Mundo que queremos a Edu, Antom, Teto e Carlos ao nosso carom, na Terra.

Todas temos que tirar da corda para acadar o objetivo, dentro e fóra das cadeias. Os presos independentistas galegos realizam cada sexta de fim de mês um jejúm reivindicando:

1- Reconhecimento da sua condiçom de prisioneiras e prisioneiros políticos.
2- Fim da política de dispersom penitenciária.
3- Reagrupamento dos membros do coletivo numha prisom em território galego.
4- Cessamento do regime de reclusom nos centros de menores.
5- Melhora geral das condiçons de vida nas prisóns

E nós temos que estar nas ruas apoiando essas reivindicaçons humanitárias e políticas mas também exigindo a sua liberdade. Nom podemos ficar passivas! Acode à concentraçom da tua localidade!!

DIA 30 DE MAIOcartaz_CPIG_2014

BURELA: Praça do Concelho às 20h00
COMPOSTELA: Praça da Galiza às 20h30
CORUNHA: Cantóm Obelisco ás 20h30
FERROL: Praça Amada Garcia às 21h00
LUGO: Praça Maior às 20h30
NOIA: Palco Alameda de Noia às 21h00
OURENSE: Praça do Ferro às 20h30
PONTE VEDRA: Praça da Peregrina às 20h00
VIGO:  Marco (Rua Príncipe) às 20h00